TimTim

سایت خبر خوان

ده فوت کوزه گری برای تقویم محتوای بلاگر ها

دوشنبه 22 مهر 98 | 00:40 - virgool.io - 2
وبلاگ نویسی، بله می دانم که می خواهید پست های کشنده جدید بیشتری را به...

شاید بپرسید که چرا باید تقویم وبلاگ نویسی خود را از پیش تنظیم کنیم؟

به بلاگر ایده آل تان فکر کنید، و من مطمئن هستم که او تقویم محتوای بلاگر خود را ایجاد می کند تا در ماه آتی به درآمدی بیشتر برسد. یک تقویم محتوا دارای چندین مزیت است و شما باید برای ایجاد تقویم محتوای وبلاگ نویسی خود تلاش کنید. با یک طرح عالی، می توانید تمام کارهای خود را به روشی برنامه ریزی شده و سازمان یافته انجام دهید.

تقویم محتوا باعث می شود تا شما به زمان بندی مد نظرتان برسید و تمام فعالیت ها به وقت انجام شوند. بنابراین شما قادر خواهید بود وظایف خود را در زمان معین انجام دهید. ایجاد تقویم محتوای وبلاگ نویسی شما را حرفه ای تر می کند.

یکی از بهترین قسمت های تقویم محتوای وبلاگ نویسی این است که می توانید کارهای بزرگتر را به قطعات کوچک شکسته و بدین ترتیب انجام و مدیریت آسان می شود.

اگر می خواهید یک وبلاگ نویس موفق باشید ، باید یک برنامه ریز عالی باشید و وبلاگ نویسی خود را برای دستیابی به اهداف بیشتر برنامه ریزی کنید.

1.لیست

لیست ها عالی هستند و همواره باعث ترافیک مخاطبان بیشتر سایت شما می شوند. مخاطبان همواره آماده هستند تا به 10 نکته برتر یا 20 مورد برتر در مورد بلاگ نویسی یا لیست های رده بندی شده از این قبیل دست ژیدا کنند و آن ها را ببینند.

هر وبلاگ نویس، بازاریاب اینترنتی، کارآفرین یا تأثیرگذاری که جایگاه بهتری در میان مخاطبان داشته باشد، با ترافیک بهتری از مخاطبان مواجه خواهد شد. تقریباً در هر وبلاگ نویسی لیست هایی در پست های وبلاگ خود وجود دارد. لیست هایی در رابطه با سلامتی، فناوری، وبلاگ نویسی و تقریباً در هر نوع وبلاگی را مشاهده خواهید کرد. برای مثال همین پست که هم اکنون در حال کار بر روی آن هستم نیز یک وبلاگ لیست است که شامل ده نوع محتوا برای تقویت تقویم محتوای وبلاگ شما می باشد. بنابراین اگر می خواهید تقویم محتوای وبلاگ نویسی خود را ایجاد کنید ، حتماً لیست ها را درج کنید و اگر تقویم وبلاگ نویسی خود را قبلاً ایجاد کرده اید ، لیست هایی را به آن اضافه کنید.

2. مصاحبه

مصاحبه ها یکی از عالی ترین راه های ارتباط با افراد همفکر در صنعت وبلاگ نویسی است. وقتی مصاحبه هایی را در وبلاگ خود قرار می دهید ، احتمال تعامل و پاسخ بیشتر مخاطبان شما افزایش می یابد.

شما باید حداقل یک مصاحبه در هر ماه در وبلاگ خود داشته باشید.

به من اعتماد کنید که نتایج عالی خواهد بود.

از متخصصان دعوت کنید تا ایده های خود را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارند و اگر برای مصاحبه از سایر وبلاگ نویسان دعوت شده اید ، برای مشارکت تلاش کنید.

این به شما در ایجاد روابط سالم با متخصصان کمک خواهد کرد.

مردم همیشه آماده شنیدن حرفه ای های برتر صنعت خود هستند و وقتی این کار را از طریق مصاحبه های خود امکان پذیر می کنید ، آنها مشتاقانه منتظر پست وبلاگ مصاحبه بعدی شما می شوند که منجر به تعامل و ترافیک بیشتر می شود.

3. ایجاد محتوا

محتوا پادشاه کسب و کار است، و فکر می کنم اهمیت و ضرورت محتوا های با کیفیت نیز در آینده یکسان باقی بماند. دستیابی به موفقیت بدون محتواهای با کیفیت تقریبا غیرممکن خواهد بود. شما اگر در حین کار بازاریابی محتوا هستید، باید این نکته را بدانید که هیچ چیزی بدون محتوای با کیفیت ندارید. و اگر می خواهید موفقیت بیشتری کسب کنید، به من اعتماد کنید، باید روی کیفیت محتوا تلاش زیادی به خرج دهید. تولید محتوا یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش بهره وری است. وقتی تلاش می کنید محتوای اصلی و با کیفیت را به وبلاگ خود اضافه کنید ، واژگان خود را تقویت می کنید. نوشتن برای وبلاگ شما خوب است و اگر امروز نمی خواهید یک وبلاگ بنویسید، به این معنی نیست که نباید بنویسید. روزانه حداقل 1000 کلمه بنویسید و نتایج را مشاهده کنید ، بدون شک بهره وری و کیفیت شما افزایش می یابد.

4. اخبار صنعت

مخاطبان و خوانندگان شما دوست دارند آخرین اخبار صنعت را از شما بشنوند. صنعت بلاگر بودن به اندازه کافی بزرگ است و بنابراین، تعداد اخبار نیز بسیار زیاد است. با جدیدترین اخبار خوراک اجتماعی خود را به روز کنید تا آنها بتوانند تلاش کنند تا با این جریان پیش روند. حداقل می توانید حداقل یک ماه با اخبار صنعتی عالی و مستند و تحقیق شده عالی همراه باشید. اگر به نوعی مشغول به کار بازاریابی اینترنتی هستید، پس باید تلاش کنید تا علاقه مشتری خود را تجزیه و تحلیل کرده تا اخبار مربوط به صنعت را به آنها ارائه دهید.

5. سئو

تا حد امکان بر روی سئو وبلاگ خود کار کنید و همچنین محتوا با کیفیت را در جهت جذب مخاطبان خلق کنید.

وبلاگ نویسان همیشه به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر هستند، و اگر در یافتن آن دسته از کلمات کلیدی به آنها کمک کنید، آنها دوباره و دوباره به وبلاگ شما می آیند. هر ماه یکبار محتوای مبتنی بر SEO را ایجاد کنید و آن را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. کار بر روی SEO به خوانندگان شما کمک می کند تا از موتورهای جستجو بدست آیند و همچنین می توانید آن استراتژی ها را در وبلاگ خود اعمال کنید تا ترافیک بیشتری داشته باشید. سئو یکی از داغترین موضوعاتی است که خوانندگان همیشه می خواهند به آن گوش دهند و اگر مطالب خوبی را در زمینه سئو ارائه دهید، توجه بیشتری را از خوانندگان جلب خواهید کرد.


6.تحقیقات

در صورتی که علایق مشتریان خود را بدانید، رسیدن به مشتریان بیشتر و افزایش فروش بسیار آسان خواهد بود. همواره برای درک رفتار و نیازهای مشتری خود تلاش کنید. نظرسنجی ها بهترین روش برای جمع آوری داده های مشتری است. مهم نیست که شما در حالبازاریابی اینترنتی، فروش و یا صرفاً بلاگ نویسی مشغول کار هستید، می توانید بعد از دانستن علایق و نیازهای خود، خدمات یا محتوای بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. می توانید از ابزارهای مختلفی برای نظرسنجی مانند Polldaddy.com استفاده کنید. با استفاده از این نوع ابزارهای بررسی، می توان فهمید که چرا مشتریان یا خوانندگان شما وبلاگ شما و مناطقی را که باید برای دستیابی به نتایج مورد انتظار کار کنند، لغو اشتراک خود را لغو کرده اند.

7. پست مهمان

شاید این امکان وجود داشته باشد که شما به نوعی فردی باشید که جامعه مخاطبان عظیمی داشته باشید یا تلاش کنید تا تعامل بیشتری را با مخاطبان هدف داشته باشید. آیا به دنبال راه هایی برای افزایش تعامل بیشتر هستید؟حداقل یک بار در هفته پست مهمان را انجام دهید. پست مهمان ترافیک مخاطبان بلاگ شما را افزایش نمی دهد بلکه شانس دیده شدن پست های شما را بالا می برد. شما باور نمی کنید ، اما پست های مهمان یکی از سرمایه های بزرگ در جذب مشترکان بیشتر است. بسیاری از وبلاگ نویسان و تأثیر گذاران برتر از پست مهمان به عنوان ابزاری مهم برای بیشتر دیده شدن استفاده می کنند.

8. اینفوگرافیک

تصاویر در جلب توجه و دیگیر کردن ذهن قدرت اثرگذاری بیشتری دارد. به همین علت است که استفاده از اینفوگرافیک به شدت توصیه می شود. سعی کنید اینفوگرافیکهای بزرگ را که داده های ارزشمندی دارند ، درج کنید. بیشتر بلاگر های بزرگ از محتوا های با ارزشی در حین ساخت اینفوگرافیک استفاده می کنند.

به SproutSocial.com یا Copyblogger.com بروید تا بتوانید نمونه های اینفوگرافیک های ارزشمند را در وبلاگ های آنها پیدا کنید. تصاویر توجه بیشتری را به خود جلب می کنند ، و اگر هنوز اضافه نکرده اید باید در تقویم محتوای بلاگ نویسی خود اینفوگرافیک ها را وارد کنید، و اگر در تقویم محتوای وبلاگ نویسی خود اینفوگرافی وجود دارد، تبریک می گویم که در راه خوبی هستید.

9. داستان های موفیقت

اگر استعدادی برای داستان پردازی داشته باشید، این کار برای وبلاگ شما بسیار سودمند خواهد بود. وبلاگ نویسی نیاز به فداکاری دارد و داستان های موفقیت به شما کمک می کنند تا اختصاصی شوید. یک داستان موفقیت آمیز و مستند همه چیز در مورد فراز و نشیب هایی است که شخص در طول سفر به وبلاگ نویسی خود دارد. ممکن است مردم بخواهند از ویژگی های چشمگیر محصول شما بشنوند و شما باید آنها را بگویید. همه افراد زندگی سختی را پشت سر می گذارند و برای پیشرفت به آینده نیاز به انگیزه دارند. پست های وبلاگ موفقیت شما منبع خوبی برای ایجاد انگیزه برای سایر وبلاگ نویسان و خوانندگان شما خواهد بود. آنها برای موفقیت در داستان های الهام بخش روی وبلاگ شما قرار می گیرند و منتظر داستانهای بعدی شما خواهند بود. شما می توانید مطالعه موردی را برای خوانندگان خود ارائه دهید، و این نوع محتوا همچنین باعث ترافیک گسترده مخاطبان شما می شود. مطالعات موردی را می توان با قالب های مختلف ایجاد کرد اما حتماً آن را به روش قصه گویی طراحی کنید.

10.رسانه های اجتماعی

تأثیر و مقیاس رسانه های اجتماعی هر روز در حال افزایش است. من بسیاری از وبلاگ نویسان را دیده ام که تلاش می کنند هویت خود را در این بلاگوسفر رقم بزنند، اما آنها از رسانه های اجتماعی زیاد برای وبلاگ های خود استفاده نمی کنند. سئو بسیار عالی است ، اما ممکن است اگر تعداد زیادی از اتصالات در رسانه های اجتماعی وجود داشته باشید با استراتژی های تبلیغاتی موثر و قاتل ترافیک بیشتری به وبلاگ خود وارد کنید. شما می توانید از ابزارهای مختلفی برای برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

نکته نهایی

اگر می خواهید موفقیت بیشتری کسب کنید ، تلاش کنید تا با برنامه های خود پیش بروید. وبلاگ نویسی نیاز به تلاش سختکوشانه دارد، و اگر این کار را با برنامه ریزی انجام دهید می توانید سریعاً پیشرفت کنید.

ق.س.ب:1_3_4_2_11_14_19_18

ویرگول,سئو,اینفوگرافیک,تقویم,محتوانویسی,مصاحبه,