TimTim

سایت خبر خوان

بازی Sekiro ده روزه ۲ میلیون نسخه فروخت

شنبه 24 فروردین 98 | 20:12 - Digikala.com - 4
شرکت بازی‌سازی اکتیویژن، تهیه کننده‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، خبر از فروش شگفت‌انگیز این باز ...

بازی Sekiro ده روزه ۲ میلیون نسخه فروخت

امیرحسین میرزایی ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰ ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Sekiro: Shadows Die Twice

شرکت بازی‌سازی اکتیویژن، تهیه کننده‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، خبر از فروش شگفت‌انگیز این بازی داده است. طبق گفته‌ی اکتیویژن، بازی Sekiro توانسته در ده روز اول عرضه‌ی خود روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر، مجموعا بیش از ۲ میلیون نسخه بفروشد.

Sekiro: Shadows Die Twice هم‌چنین در روز عرضه، بیشترین میزان بازدید را بین استریم‌های توییچ داشت.

در بیانیه‌ی منتشر شده از سوی اکتیویژن آمده است: «بازی Sekiro: Shadows Die Twice به لیست بازی‌های ساخته‌ی اکتیویژن، گزینه‌ای خاص و بسیار ویژه را افزوده است. کار کردن با استودیوی فرام سافتور و کمک به آن‌ها برای معرفی این مجموعه‌ی جدید به گیمرها، افتخاری برای ما بود. طرفداران این بازی آن را به یکی از بهترین عرضه‌های سال ۲۰۱۹ تبدیل کرده‌اند. بازی روی تمام پلتفرم‌ها عملکردی خوب داشته است و چه از سوی گیمرها و چه از سوی منتقدان بازخوردهای خوبی گرفته است.»

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

بازی Sekiro: Shadows Die Twice هم‌چنین در روز عرضه، بیشترین میزان بازدید را بین برنامه‌های توییچ داشت؛ طوری که در هفته‌ی نخست عرضه، ۱.۱ میلیارد دقیقه در توییچ از سوی مخاطبان تماشا می‌شد.

در عین اینکه منتقدان بازخورد بسیار خوبی نسبت به Sekiro داشته‌اند، یکی از دیگر دلایل فروش بازی را هم باید به سر و صدایی که به خاطر سختی بسیار زیادش راه افتاد، ربط دهیم. بازی Sekiro بحث تازه‌ای را در بین بازی‌کننده‌ها و افراد فعال در رسانه‌های بازی راه انداخت: اینکه آیا یک بازی حتما باید درجه‌های سختی آسان داشته باشد، یا این موضوع به دیدگاه سازندگان بازی لطمه می‌زند؟

بازی Sekiro در روز ۲۲ مارس (دوم فروردین) روی کنسول‌های نسل فعلی و کامپیوتر عرضه شد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما