TimTim

سایت خبر خوان

نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی در عین حال غنی‌تر از The Witcher 3 خواهد بود

جمعه 1 شهریور 98 | 16:36 - gamefa.com - 1
استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تایید نمود که نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی غنی‌تر از The Witcher 3 است. البته برخی از طرفداران این موضوع را حدس زده بودند و کاملا با عقل جور در می‌آید زیرا به طور حتم، شهر نایت‌سیتی شلوغ‌تر از ماجراجویی‌های گرالت در جنگل، روستا و زمین‌های کشاورزی است.
اخبار بازی
نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی در عین حال غنی‌تر از The Witcher 3 خواهد بود

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تایید نمود که نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی غنی‌تر از The Witcher 3 است. البته برخی از طرفداران این موضوع را حدس زده بودند و کاملا با عقل جور در می‌آید زیرا به طور حتم، شهر نایت‌سیتی شلوغ‌تر از ماجراجویی‌های گرالت در جنگل، روستا و زمین‌های کشاورزی است.

به تازگی مصاحبه‌ای با ریچارد برزیموسکی (Richard Borzymowski)، تهیه‌کننده‌ی بازی Cyberpunk 2077، در جریان مراسم Gamescom 2019 صورت پذیرفته است که وی در جریان آن و در رابطه با وسعت نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 اطلاعاتی را منتشر ساخت. وی در این خصوص توضیح داد:

اگر شما وسعت سطح نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 را در قالب کیلومتر در نظر بگیرید، این بازی از این منظر کوچکتر از The Witcher 3 است. ولی قطعا حجم محتویات آن بر بازی یاد شده چیره می‌شود.

همان‌طور که مطلع هستید، بازی The Witcher 3 جهانی پر از جنگل و مسیرهای وسیع را دارا بود که در میان این راه‌ها، شهرهای کوچک و بزرگ، مانند: ناویگراد (Novigrad) قرار داشت. اما در بازی Cyberpunk 2077 شهر نایت‌سیتی وجود دارد که بنیاد اصلی محیط این بازی را تشکیل می‌دهد. حتی شما می‌توانید این شهر را یک شخصیت اصلی نیز تصور کنید که به طور حتم بایستی غنی‌تر باشد. اگر این شهر باور پذیر نبود، هرگز تاثیر رضایت‌بخشی را برروی ما نمی‌گذاشت. در نتیجه ما زندگی را به آن بخشیدیم.

لازم به ذکر است که وسعت نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 از نظر مساحت عمودی نیز بسیار وسیع است زیرا ساختمان، برج‌های بلند و آسمان‌خراش‌های شرکت‌های مختلف در آن نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند. ویدئوی ۴۸دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی، شهرهای شلوغ با جمعیتی عظیم را به نمایش گذاشت که توضیحات ریچارد را بیش از پیش برای ما روشن می‌سازد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایند.

نظرات

  1. armin2100 گفت:

    چه عجب بالاخره یه شرکت متوجه شد که از یه جایی به بعد باید بیخیاله افزایش وسعت نقشه شد،هی میومدن میگفتن این جدیده از قبلیه فلان قدر وسعتش بیشتره یا از این ور مپ تا اون ورش فلان قدر طول میشکه تا برسی،بابا اصلا به اون ورمون که فلان قدر طول میکشه برو روی محتوات کار کن Thinking

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 115Thumb up 4Thumb down
    • all pacino گفت:

      کمیت مهم نیست کیفیت مهمه

      نظر محبوب به انتخاب کاربران 61Thumb up 7Thumb down
    • دقیقا Yes
      نمونه بارز این گونه بازیا رو هم میشه به سری Just Cause اشاره کرد
      وسعت نقشه خیلی زیاد که توی هر نسخه جدید هم وسعت رو بیشتر میکردن
      ولی محتوای نقشه در حد صفر

      نظر محبوب به انتخاب کاربران 57Thumb up 4Thumb down
    • Dutch گفت:

      این بازی witcher عجب مبارزات اش تکراری میشه بعد یه مدت رو درجه سختی بالا
      هی کارش شده چند تا شمشیر زدن و دوتا spell که دشمنات فریز بشن از لحاظ مغزی یا مثل flamethrower هی آتیش بپا‌شی روشون
      . چند وقتیه دارم بازی میکنم بعد از ۳۰ ساعت پلی دادن دیگه واقعا به قول خارجی ها frustrating شده بازی
      انسان ها هم تو بازی با یه ضربه همشون میمیرن و سر‌شون قطع میشه Thinking
      .
      والا دیگه انقدر شما ازص تعریف کردید که من فکر کردم برترین بازی جهان ه

      16Thumb up 77Thumb down
      • shee گفت:

        من رو درجه سختی یکی مونده ب آخر، با لول ۸۸ بعد از ۶۰ ساعت دیشب ی هارپی با لول ۸۹ تو دو ضربه چپه کرد منو اونوقت شما بعد ۳۰ ساعت رو سختی بالا با ی ضربه همرو میکشی؟ مطمعنی ویچر بازی میکنی؟ فرت فرت مجیک زدن و بمب ترکوندن تو سختی پایینه ک کلا بالانس بازی رو تغییر میده و بازی بعد از ی مدت این فرمتی میشه ک شما میگی ولی رو سختی بالا اصلا اینطوری نیس، حالا شما خوشت نمیاد یا درک نمیکنی ی داستان دیگس، وگرنه بازی خودشو ثابت کرده

        31Thumb up 4Thumb down
        • Dutch گفت:

          هی یه مشت هوش مصنوعی ۰ و ۱
          میندازه جلوت تو درجه سختی Blood and Broken Bones

          6Thumb up 39Thumb down
        • majidam گفت:

          کلا لول مرحله مهمه مثلا در ویچر ۳ که من بازی کردم اگه در اسونترین درجه بازیشو بزاری و لولت مثلا ۱۰ باشه وارد مرحله ی با لول ۳۰ بشی رد کردن اون مرحله خیلی دشوار و حتی غیر ممکن میشه باید مرحله ای اول بری که با لولت همخوانی داشته باشه اختلاف زیادی با لولت نداشته باشه تا بتونی راحت مراحلو تموم کنی

          3Thumb up 1Thumb down
      • soroosh0079 گفت:

        تو درجه death march خیلی اتفاقا سخت میشه.یادمه لول شصت و خرده ای بودم و گرگ ها با سه چهار ضربه میتونستن گرالتو بکشن تو اون درجه سختی خیلی باید درخت مهارت هاتو با دقت ارتقا بدی.
        این حرف تو سه حالت داره: یا رو درجه سختی پایین بازی میکنی یا بازیت خرابه (یادمه رو pc نسخه اولیه بدون آپدیتو داشتم درجه سختی رو که تو تنظیمات تغییر میدادم هیچی نمیشد ولی رو ps4 از اول درست بود) یا اصن بازی نکردی و فقط میخوای ازش بد بگی و حرص کسایی که دوسش دارنو در بیاری.

        31Thumb up 2Thumb down
      • armin2100 گفت:

        البته اینو هم باید در نظر بگیری که بازی ماله ۴ یا ۵ ساله پیشه و اوایل نسل بود که اومده بود و دیدنه یه بازی با این وسعت و گرافیگ چشم نوازش و اون موسیقیش که حتی راه رفتن توی طبیعت رو برات لذت بخش میکرد واقعا کلمه ی شاهکار برازندش بود
        ویچر ۳ اولین بازی rpg ای بود که کات سین هاش کارگردانی شده بود و برای اولیم بار بود که توی بازی rpg انیمیشن های صورت اینقدر خوب کار شده بود و اینکه سیستم مبارزات هم عالی بود ، شما اول باید اسکایریم و دراگون ایج رو بازی کنی تا قدر سیستم مبارزات ویچر ۳ رو بدونی

        18Thumb up 4Thumb down
      • MajidX200 گفت:

        جواب شما و دوستانی که پاسخ دادن
        مهم تر از درجه سختی بازی لول شما هست که هرچی بری بالاتر سخت تر میشه(جدا از اختلاف سطح دشمن)
        جلو تر یه سرباز عادی(راهزن) از یه گیریفین دردسرش بیشتره(حدود لول ۳۰)
        درجه سختی بیشتر رو گیم پلی تاثیر داره که باعث میشه کمی شرایط عوض بشه
        البته بله باز هم وقتی همه چیزو یاد بگیری تکراری میشه گیم پلی برای همین من میگم زلدا لذت بخش تره یه سری شاکی میشن زلدا دنیا و گیم پلی بهتری داره
        سعی کن بیشتر به داستان و ماموریت های اصلی بچسبی و نقشه رو پر نکنی
        همون مامویت ها به اندازه کافی لول میده تا بازی تموم کنی

        2Thumb up 3Thumb down
        • shee گفت:

          من زلدا رو تجربه نکردم نمیدونم رو لپ تاب با شبیه ساز چیز جالبی دربیاد یا نه چک میکنم حتمن اما در مورد تکراری شدن حداقل برای من اینطور نیست، درخت مهارت ها برای هر شخصی متفاوته و این تفاوت تو گیم پلی و مبارزات رو ب وجود میاره و از تکراری شدن جلوگیری میکنه، برای مثال من بار اول ک بازیو تجربه کردم ب جز یکی دوبار ک مجبور ب استفاده از بمب شدم اصلا از بمب استفاده نکردم، اما الان تو تجربه ی سوم خیلی از بمب استفاده میکنم کلا برام تفاوت داره مبارزات با تجربه ی اول، یا ارتقای شخصیت ک تو تجربه ی اول بیشتر ارتقای سیستم حملات بالا بردم و بار دوم جادوها و الان هم ی بالانس از هر سه ک باز تجربه ی متفاوتیه،حالا این وسط شما در نظر بگیر ک کلی انتخاب داری ک تو هر تجربه میتونی تغییر بدی و داستان ی شکل دیگه هم باشه، ب نظر من بازی برای تجربه ی مجدد طراحی مناسبی داره ولی نظر شما هم محترم

          2Thumb up 2Thumb down
          • MajidX200 گفت:

            اولاً سبک بازی من متفاوف هست
            من وقتی از یه بازی خوشم بیاد همه مرحله هارو تو یه بازی میرم
            تقریبا ۱۰۰ می کنم
            من همون دفعه اول از همه ابزار و ارتقاع ها استفاده کردم
            الان دارم بازی می کنم
            اگه دشمن ضعیف باشه که جا خالی هم نمی دم
            اگه قوی باشه از روغن و بمب و جادو و معجون استفاده می کنم
            لباس و شمشیر هام الان همه تجهیزت ویچری لول ۳۴ هست و لول خودم نزدیک ۳۶
            تمام نقاط نقشه اول و دوم تموم کردم (فقط نقشه ۳ تکمیل نشده) و الان فقط یک ماموریت گرگ بی نام(فکر کنم) از کل مراحل موجود مونده
            الان دارم دی ال سی قلب های سنگی میرم
            زلدا هم به پک ۲ نرسیدم ولی تا پک تقریبا ۱۰۰ کردم
            ازش خوشم میاد چون باید بری خودت نقشرو بسازی و جای انواع منابع و دشمن و مواد غذایی پیدا کنی و نقشت تکمیل کنی جای سلاح های مختلف پیدا کنی بازی های فکری تموم کنی دستور پخت بهترین غذا هارو کشف کنی و لباس های مختلف پیدا کنی بهترین اسب و…
            محیط جذاب و فوق طبیعی که رو همه چیز اثر داره و خیلی طبیعی هست
            از همه جا بالا میری با دشمن ها با ویژگی های جالب که در بازی قابل توجه هست و اخرش پرواز می کنی میای پایین
            به غیر از چند شایرین تمام مراحل تا پک ۱ تموم کردم
            بهترین غذا ها و بهترین سلاح و سپر و لباس ها و بهترین منابع غذایی و تیر تیرکمون پیدا کردم ۳ حلقه استقامت و قلب هام هم از وسط خط دوم گذشته بود
            هردو بازی های شاهکاری هستن که حتما باید بازی کرد و جفتشون ۱۰/۱۰ میگیرن
            هر دو بهترین و پر افتخار ترین بازی سال شدن
            زلدا لذت بخش تر از ویچر ۳ هست با اینکه نه داستان و نه موسیقی در حد ویچر نیست یکیشون مثل فیلم میمونه و یکی دیگه مثل کارتون
            من خودم تو لپ تاپ بازی کردم
            باید دسته داشته باشی(با خود نرم افزار بازی باید دکمه های دست بازیت مشخص کنی)
            زلدا بهترین بازی برای ۱۰۰% کردن هست که دقیقا با سبک من هم خونی داره
            چند برابر حال کردم

            2Thumb up 1Thumb down
            • shee گفت:

              ممنون بابت توضیحات، دیشب ویدیویی دیدم و یکم امیدوار شدم رو سیستم بتونم زلدارو اجرا کنم با شبیه ساز،ولی خب واقعا دوست داشتم رو کنسول اصلی تجربه کنم ک امکانش رو ندارم،در مورد گیم پد، چون تا ب حال تست نکردم اطمینان ندارم ک میشه یا نه اما باید ببینم میتونم کنترلر پی اس ۴ رو وصل کنم بهش و اجرا کنم یا ک امکان پذیر نیست

              0Thumb up 0Thumb down
      • sinarrreal گفت:

        “انسان ها هم تو بازی با یه ضربه همشون میمیرن و سر‌شون قطع میشه”
        رو درجه اسون بازی میکنی خب اینجوری میشه. دث مارچ برو ببین بازم میتونی با ی ضربه گردن قطع کنی؟
        اونا هم sign میگن تو بازی بهشون نه spell

        1Thumb up 0Thumb down
  2. Sony_ps گفت:

    سر از پا و پا از دستو سر از باسن نمیشناسم برای تجربه کردن این بازیه مریض ، دارم میمیرم اصن

    28Thumb up 14Thumb down
  3. Omidsoltani7 گفت:

    خب‌ این موضوع که واضح بود
    مهم اینه که توو همون مپ که نایت سیتیو اطرافش‌باشه‌پر از زندگیو کار نکرده باشه
    با وجود سی دی پراجکت چیزی واسه‌ نگرانی وجود نداره

    17Thumb up 2Thumb down
  4. 2003 Hamid Reza گفت:

    خب توضیحی که دادن خودش گویای همه چیزه
    همه چیز ویچر به کنار ولی انقدر غنی هستش که روزها هفته ها و ماه ها ادمو سرگرم میکنه حال سایبر غنی تره اینش عالیه
    هرکاری از cdpr برمیاد و هرکاری بگه رو من بهش ایمان دارم

    12Thumb up 2Thumb down
  5. evangelist گفت:

    ۲ مطلب
    اول اینکه متن اصلی نوشته احتمالا یک مقدار ناچیز کوچکتر از ویچر ۳
    دوم اینکه چندماه پیش اولین موسیقی بازی سایبرپانک به نام chippin in از گروه راک سوئدی refused منتشر شد ولی شما ناباورانه کار نکردین
    اما ساعتی پیش دومین ترک این گروه برای بازی به اسم never fade away منتشر شد. خواهشا پوشش داده بشه ممنونم

    4Thumb up 1Thumb down
  6. Fenrir گفت:

    بروبکس سونی فن اونطور که جدیدا خیلی شایعات زیاد شدن سونی پشت پرده در حال مذاکره برای خرید رمدی اینترتینمت هست. قبلا یوشیدا به رمدی سر زده بود و یکبار دیگه هم اعضای رمدی از ناتی داگ بازدید کردن.
    چند روز پیش هم سم لیک به خاطر خرید اینسومنیاک تبریک گفته بود. همه چیز داره دست به دست هم میده که رمدی توسط سونی خریداری بشه.
    با این روند اگه توی کنفرانس های آینده سونی سم لیک روی صحنه اومد و alan wake 2 به عنوان انحصاری ps5 معرفی شد تعجب نکنین.

    14Thumb up 21Thumb down
  7. Fromgamer گفت:

    همه جوره قبولت دارم CDpr کارت درسته Wink Wink Heart : Heart

    13Thumb up 2Thumb down
  8. Stand my ground گفت:

    آخ جون تقریبا از اول اردیبهشت تا پایان تابستون درگیر این بازی هستم شاهکار ویچر ۳ که عالی این از اون بهتر In Love In Love

    12Thumb up 0Thumb down
  9. مایکروسافت در همین رابطه بیانیه‌ای نیز منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد این اتفاق قرار است در آینده متوقف شود و بازی‌‌های انحصاری مایکروسافت تنها روی پی سی و ایکس باکس روانه بازار شوند:

    یک سال گذشته برای ما سال هیجان‌انگیزی بود؛ چراکه اعضای تیم ایکس باکس بیشتر شده و توانسته‌ایم استودیوهای زیادی را تاسیس کنیم. ما کاملا از قول و قرارهایی که با دیگر پلتفرم‌ها بسته‌ایم، خبر داریم و به آن نیز افتخار می‌کنیم، اما در آینده تمرکز کار ما بیشتر روی تولید و عرضه بازی‌های مختلف به‌صورت انحصاری خواهد بود. با اینکه هنوز هم به پیاده‌سازی قابلیت کراس پلی اعتقاد داریم، اما مایکروسافت برنامه‌ای برای انتشار بازی‌های فرست‌پارتی انحصاری خود برای دیگر کنسول‌ها ندارد.
    این خبر که مصاحبه که تو گیمرکام بوده پوشش ندادین پوشش بدین گیمفایی عزیز

    4Thumb up 11Thumb down
  10. Console forever گفت:

    استدیو های لهستانی با کمک آمریکا Yes که یکی از متحدان اصلی این کشور هست به خوبی پیشرفت کردن و عناوین عالیشون همیشه به نفع ما گیمر ها بوده به امید موفقیت این عنوان و فروش خوبش Yes

    3Thumb up 4Thumb down
  11. اینجوری خوبه دیگه، وعلا gta رو که میدونید تهی هست، ساختمون ها حکم بوق رو داره همش تو خالی و بلااستفاده. فقط باماشین میرن از یجا به یجای دیگه، اینه گیمپلیش،
    شاید معجزده شه و gta بعدی اینجوری نباشه ولی من چشمم اب نمیخوره.

    8Thumb up 8Thumb down
    • sarafraz گفت:

      داداش خب چرا میخوای همه جا یه تزی بدی gta اصل بازیش برای ۶ سال پیش هست و با این بازی که یه بازی aaa میان نسلی ۸و۹ هست ۷ سال اختلاف زمانی داره پس نمیشه انتظار داشت که بتونه در حد این دربیاد در ضمن شما باید بدونی جی تی ای بازی نقش آفرینی نیست و بازی action_adventure openworld هست پس طبیعیه مکانایی که بشه داخلشون رفت از حتی اسکایریم ۸ ساله پیشم کمتره

      4Thumb up 0Thumb down
,نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی در عین حال غنی‌تر از The Witcher 3 خواهد بود « , گیمفا، وب سایت خبری و تحلیلی بازی‌های رایانه‌ای