TimTim

سایت خبر خوان

نسخه‌ی بعدی The Legend of Zelda از Red Dead Redemption 2 الهام گرفته است

چهارشنبه 22 خرداد 98 | 14:35 - gamefa.com - 9
تهیه‌کننده‌ی نسخه‌ی بعدی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بیان کرده است که بسیاری از کارکنان استودیوی سازنده، بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کرده و از آن الهام گرفته‌اند.
اخبار بازی ها
نسخه‌ی بعدی The Legend of Zelda از Red Dead Redemption 2 الهام گرفته است

تهیه‌کننده‌ی نسخه‌ی بعدی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بیان کرده است که بسیاری از کارکنان استودیوی سازنده، بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کرده و از آن الهام گرفته‌اند.

زمانی که نینتندو نسخه‌ی جدید The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در طی مراسم E3 2019 معرفی کرد، همه از خوشحالی به پا خاستند. هنوز بسیار زود است که در رابطه با این بازی صحبت کنیم، چرا که حتی نامی مناسب نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. ولی جالب است که بدانید تیم سازنده برای ساخت این بازی از عنوان وسترن شرکت راک‌استار (Rockstar) الهام گرفته است.

زمانی که در رابطه با ساخت بازی سوال شد، تهیه‌کننده‌ی بازی چنین پاسخ داد:

زمانی که نسخه‌ی ابتدایی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را می‌ساختیم، هم من و هم کارگردان بازی در حال تجربه‌ی بازی Skyrim بودیم؛ در نتیجه طبیعی بود که بخش گشت و گذار بازی ما شبیه آن شود. اکنون سوال این است که با الگو قرار دادن Red Dead Redemption 2 و این که اکنون ما از آن الهام می‌گیریم، نسخه‌ی بعدی چگونه خواهد بود.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بیش از ۱۴٫۲۷ نسخه به فروش رسانده است. برای مشاهده‌ی تریلر دومین نسخه از این سری، به این نشانی مراجعه کنید.

نظرات

  1. Aradkeshvari گفت:

    چه کردی با دنیا راکستار Yes In Love

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 77Thumb up 23Thumb down
  2. mamadtala گفت:

    تازه کجاشو دیدین
    استاندارد هایی که بوجود اورده تازه قراره استفاده بشه و از این خبرا زیاد بشنویم
    ای راکستار
    خدای بازی سازی تو با ما چه کردی

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 63Thumb up 31Thumb down
    • mamadtala گفت:

      مرسی بابت منفیاتون جبران میکنم Big Smile

      21Thumb up 8Thumb down
      • کار ندارم بازی چجوریه ولی استاندارد جدیدی نیاورد این بازی.هر بازی که خوب باشه نمیشه بهش گفت انقلاب کرده یا استاندارد جدیدی خلق کرده

        6Thumb up 6Thumb down
        • mamadtala گفت:

          اولا که از تو منطقیه که این حرفارو میزنی اون زیر هم یکی اومده تعریف کرده تو پای اسکایریم رو وسط میکشی
          استاندارد جدید هم به این معنی نیست که المان جدید یا نواوری جدید به وجود اومده باشه معنیش اینه که یک کار رو به بهترین روش ممکن انجام بدیم مثلا یه مثال کوچیک میزنم اونمسیستم اسب سواری که تو این بازی از بهترین سیستم اسب سواری بازی های دیگه بهتره و این یعنی یه استاندارد جدید که استودیو های دیگه هم سعی کنن بهتر از راکستار بشازن یا حداقل در حدش بسازن یا مثلا گاد او وار که توی گیمپلی روونش چه استاندارد هایی رو که به وجود نیاورده….
          امیددارم منظورمو متوجه بشی

          4Thumb up 2Thumb down
          • اگر تعریف استاندارد اون چیزی باشه که تو میگی پس نصف بازیهایی که تا الان همه استاندارد ساختن نه خیر دوست عزیز استاندارد یعنی تغییر دوربین در بازی رزیدنت ۴ یعنی کاورگرفتن پشت اشیا و موانع(که بازی Gun.smoke اولین تجربه این کار بوده)و خیلی های دیگه.استاندارد این نیست که مثلا اسبت هر چی طبیعی تر حرکت کرد میشه استاندارد معنی کلمه “استاندارد”نباید شما رو به اشتباه بندازه

            2Thumb up 2Thumb down
  3. Nima.1371 گفت:

    راکستار چی ساخته که زلدا با این عظمت ازش الگو میگیره.مرسی راکستار.

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 68Thumb up 19Thumb down
  4. Only-Sony گفت:

    بازی کودکانه و بازی شکست خورده از خدای بازی گود آف وار Laugh Laugh

    13Thumb up 74Thumb down
  5. lordhossein گفت:

    رددد خودش از زلدا های قبلی الگو گرفته و بخش گشت و گذارش هم ساده تره میشه گفت حالا زلدا میخواد از رددد الگو بگیره البته سوء تفاهم نشه ها ساده بودن به معنای بد بودن نیست منظورمو اونایی که باید میگیرن

    14Thumb up 36Thumb down
  6. AL1K1NG گفت:

    باید از گاد اف وار الگو میگرفت
    واقعا ک نینتندو

    3Thumb up 27Thumb down
  7. vergil2max گفت:

    البته این چیزی طبیعی در دنیای گیم که همه از هم الگو بگیرن
    راکستار هم بدون شک از سری زلدا برای ساخت بازی هاش مثل رد دد و GTA الگو گرفت
    مسئله اصلی اینکه نیازی نیست و نمیبینن که سازنده ها همچین چیزای ساده را بیان کنن.مثلا با اینکه واضح بود زلدا قبلی از اسکایرم الگو گرفته اما تا حالا سازنده ها نگفته بودن
    در کل بهتر بود بیشتر از خدای جنگ الگو میگرفتن تا رد دد چون سبکاشون نزدیکتر مثل نوع روایت داستان تصویری و یا کارای جالبی که اترئوس با تیرکمانش میکرد.یا الگو گرفتن از تبر کریتوس
    البته خیلی از کارای که توی رد دد ۲ میشد انجام داد خیلی قبل ترش میشد داخل زلدا هم انجام داد.مثل مراقبت از اسب یا صحنه اهسته شدن یا سرد و گرم شدن و غیره.نمیدونم دقیقا از چیش میخوان الگو بگیرن

    12Thumb up 9Thumb down
    • mamadtala گفت:

      خب تو که نمیدونی واس چی فکر میکنی نباید الگو بگیرن؟ مگه تو بازیسازی که قراره مثل اونا بفهمی؟
      زورت میاد از گاد الگو نگرفته؟
      از رد دد برا استاندارد اای جهانباز الگو گرفته که فکر نکنم تا حالا بازی کرده باشی که بفهمیش
      ناموسا فازت چیه
      خود سی دی پراجکت با اون عظمت میاد میگه میخوایم مثل رد دد ۲ یه بازی عالی بسازیم بعد تو میای این حرفو میزنی؟
      فکر کردی نمیدونم چه حرفای بی موردی راجع به رد دد زمان گیم اواردز میزدی؟

      6Thumb up 5Thumb down
      • vergil2max گفت:

        شما کی باشین؟
        به قول سایتاما–دار؟
        منکه از کاربرای پیر سایتم شما را به یاد نمیارم شما چجور به یاد میاری.جالب اینجاست که خیلی کمم نظر میدم
        ظاهراحالت خوبه نیست و انگار منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی چون که اولا یادم نمیاد حرف بی موردی و بدی زده باشم که اگه زدم نشون بده بیزحمت و دوما چرا موقع گوتی بیام پشت رد دد حرف بزنم در حالی بازی که دوست داشتم قاطعانه گوتی و بیگ ونر شد اینکار معمولا کسایی میکنن که بازی مورد علاقشون شکست میخور
        خب نابغه تو که میدونی بگو از چیش میخوان الگو بگیرن تا ما هم بدونیم.ضمنا مگه ادم باید حتما سر اشپز باش که فرق بین غذای خوب و بد بفهم؟اینکه چه موادی لازم داره بدون و غیره
        چرا باید زورم بیاد؟
        گرفته که گرفته امیدوارم از کلی بازی دیگه هم بگیره
        من فقط دارم میگم خیلی از چیزای رد دد قبلا توی زلدا هم بود و چون سبک گاد و زلدا بهم نزدیکتر بهتر بود از اون الگو بگیر.رد دد یه بازی کابوی و هفت تیر کشی اما خدای جنگ مثل زلدا افسانه ای.الان کجای حرفم باعث سوزش شد خودمم نمیدون

        1Thumb up 1Thumb down
    • Sir Sonic گفت:

      نه خدایی… ساختار زلدا، مخصوصا بعد Breath of the Wild به استایل اوپن ورلد های راکستار نزدیک تره تا اکشن ادونچر نیمه اوپن ورلدی مثل God of War.
      روایت داستان و تصویری هم به نظر من شدید با هم اختلاف دارن زلدا و گاد آف وار. زلدا تقریبا داستانش یکی از غیر خطی ترین داستان های کل تاریخ گیمه (هر چند خیلی داستان قوی ای نداشت) ولی خب گاد آف وار کامل خطی میره جلو. مسلما آبشون با هم تو یه جوب نمیره.
      و خب سلاح های کریتوس واقعا شبیه چیزایی که لینک حمل می کنه نیست… باز مدیریت منابعی که تو زلدا هست یه شباهت هایی به رد دد داره

      1Thumb up 0Thumb down
,نسخه‌ی بعدی The Legend of Zelda از Red Dead Redemption 2 الهام گرفته است « , گیمفا، وب سایت خبری و تحلیلی بازی‌های رایانه‌ای